چه شبهایی

javahermarket

   

 چه شبهایی با رویای تو خوابیدم نفهمیدی

چه شبهایی که اسم تو رو لبهام بود نمیشنیدی

چه شبهایی که اشکامو به تنهایی نشون دادم

از عمق فاصله آروم واسه تو دست تکون دادم

چه شبهایی با شب گردی شبو تا صبح می بردم

نبودی ماه جون می داد نبودی بی تو میمردم

چه شبهایی دعا کردم یه کم این فاصله کم شه

یه بار دیگه نگاه من تو رویاهات مجسم شه

توی این خونه یخ می بست تن سرد سکوت من

چه قدر جای تو خالی بودچه شبهای بدی بودن

گذشتن عمرو بردن حالا من موندم و  حسرت

چه قدر بی رحمه این دنیا به این تقدیر بد لعنت



نظرات شما عزیزان:

zari
ساعت23:58---14 آذر 1391
سلام میلاد جان وبت عالیه آفرین به این مدیر
ممنون میشم اگه به وب منم سر بزنی و از طریق اینترنت کسب درآمد کنی
من بهت مجانیه مجانی آموزش میدم
راستی یادت نره من رو با عنوان ایکس پنگو و با آدرس poleinterneti.lxb.ir بلینکی
لینک کردی خبر بده تا بلینکمت
حتما از طریق لینکی که تو وبم گذاشتم تو سایت ایکس پنگو ثبت نام کن و کسب درآمد کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شعرشعرهای عاشقانهشعرهای عاشقانه اذر91شعرهای عاشقانه 91جدیدترین شعرهای عاشقانهعاشقانه ترین شعرهاعشقعاشانهوبلاگ عاشقانهبهترین وبلاگ عاشقانهبهترین سایت عاشقانههمه چیز درمورد عشقشعرکوتاه عاشقانهشعرهای کوتاه عاشقانهشعرعاشقانه پرمعنیloveشعرهای عشقولانهشعرهای عاشقانه جدید
[ سه شنبه 14 آذر 1391 ] [ 23:27 ] [ @---میلاد---@ ]

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم ممنون از این که به وبلاگم سر زدین با نظراتتون خوش حالم کنید.درضمن هرکی خواست تبادل لینک کنیم اول منو با عنوان کلبه ی عشق لینک کنه بعد تو نظرات بهم بگه که با چه اسمی لینکش کنم <ممنون>
موضوعات
امکانات وب

javahermarket