کوروش کبیر

javahermarket


دختری به کوروش کبیر گفت:من عاشقت هستم....

کوروش گفت:لیاقت شما برادرم است که از من

زیباتر است و پشت سره شما ایستاده،دخترک

برگشت و دید کسی‌ نیست. کوروش گفت:اگر عاشق

بودی پشت سرت را نگاه نمی‌کردی 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت10:47---8 دی 1391
سلام دوست عزیز

وبت خیلی زیبا و پر محتوا است همیشه موفق باشی اگه دوست داری تبادل لینک کنیم.

منو لینک کن بعد بهم خبر بده که لینکت کنم.

کلبه آبی منsetare20.mahtarin.com


آفریدون.
ساعت12:02---5 دی 1391
درود.
زیبا بود و آموزنده ولی صحت تاریخی نداشت.
به ما هم سری بزن.
http://www.ostooreh.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: کوروش کبیرداستان عاشقانهعشق واقعیداستان های عاشقانهبزرگترین وبلاگ داستان های عاشقانهداستان های عاشقانه واقعیجدیدترین داستان های عاشقانهبروزترین وبلاگ عاشقانهداستان های عاشقانه اذر91داستان اهی عشقولانه جدیدعاشقانه ترین داستان هاداستان های عشقیداستان عاشقانهداستانعشق
[ شنبه 2 دی 1391 ] [ 11:22 ] [ @---میلاد---@ ]

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم ممنون از این که به وبلاگم سر زدین با نظراتتون خوش حالم کنید.درضمن هرکی خواست تبادل لینک کنیم اول منو با عنوان کلبه ی عشق لینک کنه بعد تو نظرات بهم بگه که با چه اسمی لینکش کنم <ممنون>
موضوعات
امکانات وب

javahermarket